2014 | 2013 | |||
---|---|---|---|---|
Activa | ||||
Vaste activa | ||||
Materiële vast activa | € 130.993 | € 44.064 | ||
Vlottende activa | ||||
Vorderingen | € 253.043 | € 79.055 | ||
Liquide middelen | € 1.234.374 | € 1.104.633 |
||
€ 1.487.417 | € 1.183.688 |
|||
Totaal activa | € 1.618.410 | € 1.227.752 |
||
Passiva | ||||
Stichtingsvermogen | ||||
Overige reserves | € 307.302 | € 328.740 | ||
Egalisatiereserve ministerie VWS | € 0 | € 0 | ||
Bestemmingsfonds contingentcontroles | € 305.302 | € 258.656 |
||
Bestemmingsreserve | € 70.000 | € 76.750 |
||
€ 682.604 | € 664.146 |
|||
Langlopende schulden | ||||
Kortlopende schulden | ||||
Schulden aan leveranciers | € 614.110 | € 141.204 |
||
Belastingen en premies sociale verzekeringen | € 66.451 | € 57.128 |
||
Overige schulden en overlopende passiva | € 255.245 | € 365.274 |
||
€ 935.806 | € 563.606 |
|||
Totaal passiva | € 1.618.410 | € 1.227.752 |
Staat van baten en lasten over 2014
2014 | 2013 | |||
---|---|---|---|---|
Baten | € 3.167.513 | € 2.870.944 | ||
Directe kosten dopingcontroles | € 1.074.424 | € 1.012.193 |
||
Projectkosten | € 2.076.431 | € 1.864.084 | ||
€ 3.150.855- | € 2.876.277- | |||
Lonen en salarissen | € 785.144 | € 694.651 |
||
Sociale lasten | € 103.827 | € 76.523 |
||
Pensioenlasten | € 70.896 | € 59.582 |
||
Afschrijvingen materiële vaste activa | € 13.751 | € 19.772 |
||
Overige personeelskosten | € 33.687 | € 51.025 |
||
Huisvestingskosten | € 110.125 | € 85.542 |
||
Kantoorkosten | € 135.922 | € 130.096 |
||
Autokosten | € 14.766 | € 17.161 |
||
Verkoopkosten | € 2.401 | € 2.380 | ||
Algemene kosten | € 94.921 | € 194.352 |
||
Doorbelaste personeels- en overheadkosten aan activiteiten/projecten | € 1.358.690- | € 1.317.814- | ||
Som der bedrijfslasten | € 6.750 | € 13.250 |
||
Saldo van baten en lasten | € 9.908 | € 18.583- | ||
Rentebaten en soortgelijke opbrengsten | € 8.983 | € 11.184 |
||
Rentelasten en soortgelijke kosten | € 433 | € 743 |
||
Financiële baten en lasten | € 8.550 | € 10.441 |
||
Resultaat | € 18.458 | € 8.142- |